Marketingowy chwyt – wizytówka
Kreatywność firmy pod każdym względem to niesłychanie istotna kwestia. Bez niej na obecnym zapchanym usługami i towarami rynku trudno jest sobie poradzić. Taki też kreatywny winien być druk wizytówek. A w dobie obecnych szanse projekt może być rzeczywiście godny uwagi i zachwycić nawet najbardziej zniesmaczonych klientów. Po pierwsze liczy się ekskluzywny papier, po drugie pomysł na druk, który wręcz urzeknie klienta trzymającego wizytówkę w swojej dłoni. Co więc jest dzisiaj modne pod tym względem?
Z pewnością modny i atrakcyjny jest druk wypukły, jakiego nie da się porównać z żadnym nawet najbardziej ekstra, ale zwyczajnym projektem z użyciem tradycyjnego druku. Dlaczego tak się dzieje? Po pierwsze empatię wzbudza jego wygląd, po drugie można go dotknąć. I to ten walor robi tak wielkie wrażenie na klientach, którzy dostają do ręki biznesowy kartonik z drukiem 3D. Wychodzenie naprzeciw wymaganiom konsumentów z jednej strony wydaje się być skomplikowane tak samo, jak skomplikowani w swych potrzebach mogą być oni sami. Niemniej jednak dla kreatywnych firm nie stanowi to problemu, wręcz przeciwnie to wielkie wyzwanie i pasja ekspansywnego poczynania na rzecz obu stron. Pomimo reklam medialnych pozostaje łatwa droga, na której firma staje twarzą w twarz z klientem. Pożądane byłoby więc zadbać o to, by w takich momentach nie było powodów do obaw, iż coś może pójść nie tak. Bo wizytówka, jaką się wręcza musi być nieszablonowa. Tylko wówczas wysiłek jest czegoś warty, a zabieganie o klienta odnosi sukces.
Z pewnością modny i atrakcyjny jest druk wypukły, jakiego nie da się porównać z żadnym nawet najbardziej ekstra, ale zwyczajnym projektem z użyciem tradycyjnego druku. Dlaczego tak się dzieje? Po pierwsze empatię wzbudza jego wygląd, po drugie można go dotknąć. I to ten walor robi tak wielkie wrażenie na klientach, którzy dostają do ręki biznesowy kartonik z drukiem 3D. Wychodzenie naprzeciw wymaganiom konsumentów z jednej strony wydaje się być skomplikowane tak samo, jak skomplikowani w swych potrzebach mogą być oni sami. Niemniej jednak dla kreatywnych firm nie stanowi to problemu, wręcz przeciwnie to wielkie wyzwanie i pasja ekspansywnego poczynania na rzecz obu stron. Pomimo reklam medialnych pozostaje łatwa droga, na której firma staje twarzą w twarz z klientem. Pożądane byłoby więc zadbać o to, by w takich momentach nie było powodów do obaw, iż coś może pójść nie tak. Bo wizytówka, jaką się wręcza musi być nieszablonowa. Tylko wówczas wysiłek jest czegoś warty, a zabieganie o klienta odnosi sukces.